tirsdag 30. juni 2015

Sy eller vaske?

For moro skuld tenkte eg å ta tida på å sy ei bukse til minsten, samanlikna med å vaske ei i vaskemaskin.  Tenk om ein oppdaga om kvelden at det ikkje er rein bukse klar til neste dag? Kva er kjappast?

Mønsteret hadde eg allereie klipt ut tidlegare. Det som skulle gjerast var å klippe ut delane frå stoffet, klippe ribb og kant til føtene. Lommene hadde eg og klar frå før. Så skulle det syast saman, lommene festast, lommene skulle kantast, og så sy pyntesaum, sy fram- og bakstykket saman, og så sy på ribb. Undervegs gjekk eg tom for undertråd, så eg måtte spole og ordne det undervegs.

Med nokre ekstra utfordringar, som det ofte vert og som bør reknast med, så brukte eg ca 56 minutt på alt saman. Altså slo eg vaskemaskina med nesten 4 min.

Eg vart nøgd med resultatet og 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar